Retour- en leveringsvoorwaarden

Bij bestellingen via Buurtschap Tiggelaar gelden de volgende retour- en leveringsvoorwaarden:

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestel je een corsoshirt? Deze worden ongeveer een week voor corso geleverd. In de info app wordt gecommuniceerd wat de ophaalmomenten zijn.

Indien je je aanmeldt voor een activiteit zul je ook via de info app op de hoogte gehouden worden van het programma.

Worden de artikelen ook thuisbezorgd?

Nee helaas, je kunt het alleen afhalen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling wel goed bij jullie ontvangen?

Controleer dan altijd ook je map voor ongewenste reclame of spam. Als de bevestigingse-mail niet in een van deze mappen terecht is gekomen en je ook nog steeds geen e-mail van ons hebt ontvangen, kan je ons dit laten weten via penningmeester@buurtschap-tiggelaar.nl.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Je kunt je corsoshirt voor het bloemencorso nog annuleren. Wijzigen kan alleen indien er voorraad is. Stuur je vraag per mail naar penningmeester@buurtschap-tiggelaar.nl

Bestelling retourneren?

Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling niet naar tevredenheid is, je kan jouw bestelling dan retourneren, ingaande op de dag dat je de bestelling hebt ontvangen. Wij crediteren de bestelling binnen 5 werkdagen op de dezelfde wijze waarop de bestelling betaald is. Eventuele verzendkosten voor het retourneren van de bestelling zijn voor je eigen rekening. Producten kunnen voor zover mogelijk uitsluitend ongebruikt en in originele verpakking geretourneerd worden.

Retouradres:

Stichting Buurtschap Tiggelaar, Lijsterstraat 1A, 4881 WE  Zundert

of

Oude Gasthuisstraat 9 CORS, Zundert

Heb je een verkeerd of beschadigd product ontvangen?

Neem dan contact op met secretariaat@buurtschap-tiggelaar.nl. We helpen je graag om het zo snel mogelijk op te lossen.

Er ging iets fout bij de betaling. Hoe kan ik de betaling alsnog afronden?

Controleer eerst of je een betaalbevestiging hebt ontvangen. Heb je deze mail niet ontvangen? Controleer nogmaals je mailadres. Is deze juist ingevuld en heb je toch geen betaalbevestiging ontvangen? Dan hebben wij je betaling hoogstwaarschijnlijk ook niet ontvangen. Neem voor de zekerheid even contact met ons op via penningmeester@buurtschap-tiggelaar.nl.